Wednesday 30 November 2011

merDEKA ! ! yeahhh aku bebas . .

rasa nk menJERIT SATU sekolah ni !

"ok , masa tgl 10 minit sahaja lg,
calon tdk diBENARkan keluar sehingga diBERITAHU,
pastikn no ic n no GILIRAN di isi pd halaman muka dpn buku jwpn"

ahhh ak x sbr nk menunggu detik2 tu !
Ya Allah , 
cpt larhh. . aku x sbr nihh . .

ketas yg kne CERAIkn tu aku dak KOMOT2 kn dah ,
ciap men wt gasing lg HAHA !
teruk btul ,

de cikgu dr SHAROD tu ,
CANTEK ! putih je
ak ingt dy dr smk iskandar shah , sgn je tnye huhu
sjk aku tnye dy , dy asyk senyum je . .
haha agak x selesa ak ble nk pndg tmpt len ! hihi
asyk trpndg dy je . . :)

"ok , masa sudah TAMAT ,
calon di MINTA berHENTI menulis ,
sila letakkan pensil anda "

ya Allah,
secara RASMI nya !
aku MERDEKA ! !

"hari ini hari terakhir kamu semua kn ? "

haaa sedih je bunyi ,
aku lambai2 pgws yg jge ktowg kt atas pentas tu , bye2 :)
yg cikgu cina tu bg respon ,
haha
*mcm dowg tw2 je nk merdeka hehe


hari terakhir sehhh. .

"baiklah kamu semua di benarkan keluar"

"hey beb jom ckp ngn dak2 salam cikgu2 tu "

aku yg mengetuai dowg sume ,
dgn yakin n semangat nya sume ikut dr blkg ,
dak laki yg nk kua tu terpaksa patah balik ble nmpk dak2 pmpuan grk g pentas  !


aku nmpk cm de mgnet yg tarik dowg ! :)
ak nmpk cntek je pergerakan dowg dr bwh

"terima ksh cikgu"

haha ! ak org pertama salam KETUA PENGAWAS !

yg pmpuan salam ckgu pmpuan ,
yg laki salam ckgu laki ! :)

haha bgus x ?
sbnrnye kami selaku kls 5 sains ,
cbe memberi imej terbaik kpd pgws2 yg bertugas :)

mne x nye . .
lps ni dah x jmpe pgws2 tu lg !
baik je dowg lyn ktowg ,
tlg bka kn kipas , tlg bka kn pintu , bg kn ketas tmbhn . .
baik sgt2
sedih nk tgl kn sekolah ,
bye2 sekolah . . :)

fikir nk amek gmbr sama2 utk kli terakhir kt skolah ,
tp masing2 da blik awl. .
sedih gle larhh. .

tp kn sebelum blik sklah ,
ktowg de amek slip MARKAH KOKU !
yeahhh ak dpt B utk koku . .
ape B je ? pnt ak aktif. . xpe la syukur la pe yg dpt 
alhamdulliah !  :)

HARI INI KAMI BEBAS , dan secara rasmi nya kami tlh memjadi dewasa !
yeahhhhhhh :)



Jom cakap-cakap