Thursday 24 November 2011

"aku xde cpe2 skg ni , dowg je KAKI aku"


"aku ngk bdk2 kls ko mmg bgus ,
even klu de mslh pn ,
tetap sama2
rse HORMAT antara satu sama len ckupTINGGI "

"budak laki pn mcm tu ,
kowg cm jaga imej dowg ,
tak kutuk2 dowg dpn org ramai ,
mcm kowg jaga tahap dowg sebagai lelaki "

"hahaha bdk laki kls aku mmg cm tu ,
kalau aku nga sedih ,
dowg larhh yg kawan aku mse tu,
dowg x PERNAH buat akuh sedih ,
tak pernah KECEWA kn aku ,
selalu wt ak TERSENYUM"

"btul tu ! bdk laki kls ko kelakar gle.
terutama ijat , sukor , muiz, asip 
dowg ske usik aku
tergelak ak ble ngn dowg"

"haha tw xpe , mmg BEST ble kwn ngn dowg "

aku bersyukur kerana tika ini ak dpt dowg blik !
tiada lg air mata ,
tiada lg hati terluka ,
tiada lg slh fhm,
dan yg psti kami bersatu seperti dlu !
*bahagianya x terkata*

hari2 ak sungguh ceria,
tiada lg mslh antara kami :)
dan ak menerima mereka apa ada nya !

CUKUP SEKALI dlu ,
ak x sanggup hilang mereka lg . .
seksa sehhh , aku x leh hdp TANPA dowg !

aku hrp bnde ni x kn berlaku lg ,
bia pengalaman yg mematangkn kami :)
gambar ketika mjlis perpisahan PENGWAS 2011 :)
secara jujurnye ,
DULU akubenci dy ,
skg sungguh baik sama ini budak !
sudah mula SAYANG sama dia
sudah syg seperti mana aku menyayangi mereka ! :)
klu de mjlis , msti duduk ngn dia ,
alhamdullilah :)
sayang larh , farah n shahirah xde ,
sweet x kami ? :)
gambar ketika hari sukan sekolah !

aku mcm dpt kawan BARU !
dan telah berjnji pd diri sendiri 
yg aku x kn prnh ungkit semua itu lg ,
bia la bnde itu berlalu . .

kerana AKHIR nya mereka "buka mulut" jgk !
pengakuan mereka buat hati aku terbuka menerima kembali

mungkin dia byk kekurangan ,
tp kekurangan itu la yg melengkapkn kami semua :)
syg kamu ! :)

peluang yg de , x pnh aku lps kn utk bersama mereka !
sedikit pn x kn ak lps kn. .
masa itu ibarat emas , sungguh bernilaiutk dibazirkn tanpa KENANGAN 

CUKUP SEKALI dlu kawan !
 pemergian ckgu ahmad ke mekah ,
bg ak satu RAHMAT !
mereka kembali memanggil aku MAK ! :)
TERHARU sgt2 !

lepas ni mungkin aku akan rindu mereka2 ini !
nth ble akan berjumpa lg .

betul kata org dlu2 ,
"manis atau pahit mne skli pn benda yg berlaku masa kita sekolah menengah ,
itu tetap kenangan kita "



dan merka larhh kenangan yg terPAHIT n terMANIS aku !
mereka larhh RACUN n mereka larhh PENAWAR !
hanya tinggal sehingga minggu depan je lg ,
lps ini kita akan bawa diri masing2 ,


i will miss u friends ! :)
*lepas ni dah xde org yg aku nak ajak gaduh :( * hihi



Jom cakap-cakap