Monday 31 October 2011

lps 5 jam mati, aku x pejam2 lg hehe

blik skola dah LETIH,
pe yg aku wt kt skola ek smpai pnt cmni. .
bkn ak nek bsikal pegi blik skola,
nek moto. .

rht punye rht smpai la ngk brte,
lme gle ak rht.
AKU SUKA NEGOK BERITA :)
*cm org tua je ngk brte nihh
pe leh wt,dgr jela pe prmberite tuhh ckp. .

biase ak segar ble ngk brte,
sjk dua menjak nihh
ak sllu tdo awl. .

yg aku PELIK nya,
aku leh bgun tepat kol5 pagi !

tido punye tido,
tbe2 mata aku terbuka,
aku terbangun sndri,
ngk jam. .
"5 pagi"

mak oi,pe ak nk wt pagi2 buta nihh
aku duk termenung 15minit,
nmpk laptop kt sblh,
on9 jap HAHAHA
smpt lg tuhhh
alek2 da kol6,

ko byg kn ngn bju skola aku x stiker lg,
ngn air x masak lg,
srpn pn x wt lg,
bku x kemas lg..
nk bsuh pingn mangkuk lg,
MANA SEMPAT SATU JAM! !

itu xde hal lg,klu bgun kol5. .

ni semalam,
aku boleh tertido dpn tb mse brte,
tepon bumi pn x DENGAR !
cbe ko letak bom sblh ak,
wajib x sedar !
haha letih gle. .

da larhh tu ak tdo kol9,
lps 5 jam ak mati kt dpn tb tu,
aku leh tersedar sndri !
pehh ngk jam,
amek kaw 2 pagi !

pe ak nk wt pagi2 buta nihhh
nk tdr mmg x leh lg dah,
lps 5 jam ak mati dlm tdr tu,
ak da xleh pejam2 lg dah smpai la time ak nga menaip nihh

terpaaksa amek kopi,
minum,
adap bku pagi2 nihhhh

heran ak larhhh. .
biasa ak la umat manusia yg pling susah nk bgun dlm umah nihh
kdg smpai mata hari terpacak atas kepala pn,
lumm tentu ak bgun !
hihi :)



Jom cakap-cakap