Wednesday 26 October 2011

berAKHIR sudah

tepat jam8.28 malam bertarikhkan 26.10.11 tiada lagi apa2 di antara kau dan aku. .
setelah hampir 2 tahun, akhirnye segala2 nya berakhir. .

dua hari aku menyepi dari hidup kau,
dua hari itu aku terlalu sibuk utk spm aku,
dua hari itu jgk aku cuba menghilangkan rasa rindu,

tapi tak sangka, setelah dua hari itu

"kalau tak nak mesej lagi tak pe lah,mungkin hney dah bosan ngn b. .
b leh undur diri,
b doa hney dpt yg lebih baik drpd b  ya,
b minta maaf kalau b ade wAt hney sedih n kecewa,
selamat tinggal syg"


saat itu,aku tak mampu utk berkata apa2. .
aku tak salahkan kau sbb kau x tahu apa yg aku buat sepanjang dua hari tuhh. .
kau terbaik yg pernah aku jumpa. .

terima kasih. .
saat itu juga aku dah padam semua msj n no kau dr fon aku,

dalam sedih,aku bersyukur sbb kau tglkn aku sebelum ak amek spm. .
 klu x,aku tak tahu apa jd pd aku. .



Jom cakap-cakap