Sunday 12 February 2012

cover ayu

ada makcik ni dtg kedai aku (MEE&LAKSA)

anuar:"ya makkk. . . . cikk"

kononnya nak pgl MAK

makcik tu nak order rojak mee. .
haha sayang sekali , rojak mee xde buat . .
makcik tu dtg ngn anak perempuan dy. .

si nuar ni pn satu , dy men usha2 anak makcik tu . .
dy pandang2 , dy senyum2 kt anak makcik tu . .

perempuan tu plak dah PERASAN HABIS !
mula la malu bile org laki sehensem nuar tu pndg dy . .

bila makcik tu tw rojak mee xde , dy jln g kdai sblh ngn anak perempuan dy td tu . .
dowg duk memilih bnde yg nk makan . .

si nuar ni x habis2 kacau budak perempuan tu . .
makcik tu tw nuar nga usha anak dy
anak makcik tu pakai selendang. .

zira:"nasib baik cantik , xpe aku tw ko setia pada yang satu"

anuar:"jgn nt mak dy plak yg terpikat ngn aku , nt aku jd bapak tiri dy, eeii x nk aku, haha"

nuar ni pndang2 awek tu  . .
budak tu duk BETULKAN TUDUNG DIA !
dah gelisah larhh tu bila nuar pndg2. .
aku ngk tudung dy ok je , tu pn nk duk btul kn lg

anuar:"dy cover ayu hahahaha"

si nua ni duk gelakkan perempuan tu . .

mcm ~!@#$%^&*() je nuar ni . . haha maaf x sngup nk sebut. .

nuar duk men sweet lg. . 
perempuan tu asyk curi2 pndg je . . 

nuar:"ala saja2 je , nak gurau2" 
dy start nyanyi lagu gurauan merindu , adushhh dy start blik nyanyi

nuar:"dy pandang2 sini hahaha"

sabar je aku ngn pragai dy tu . .

#psstt agaknya macam ni la bila budak2 laki kt luar sana usha perempuan kt tepi2 jalan tu ,
eh mcm murah nau kalau usha perempuan mcm tu . .

#tu bru nuar yg usha , belum laki2 len yg akan sumpah seranah n kutuk2 bila perempuan cover ayu time dowg usha

MORAL OF THE STORY=JANGAN LAYAN MAMAT YANG USHA KOWG SUME KAT TEPI2 JALAN TU





Jom cakap-cakap