Sunday 11 September 2011

bila sebut mengenai mak dan ayah

biLA sEBUt pASAl mak n ayah. .
Aku larhh org pERtAMA yg tERDiam
mENAhan seriBU kEPEritan,
mENguNCi sEJUta pERAsaan
tERbayang seGALA kESULitan
tiBE2 jATUh aiR mATA

kALAu org LaiN leh bERbangga pUNYa mak n ayah. .
bOLEH bERPeluk,boleh BERguraU,boleh bERciUM pipi. .
tApi aku?tAK pERnah bERpeluang MELakukan itu. .

biLa jiWA da kOsonG ngn kASih sAYang n pERhaTIan,
adE yg akAn meNGIsi nya
kAwaN~~~~

katE org TERsilap pilih kAWAn,paDAh jAWAbnye. .
apa yg akU ade cumA kAWAn yg dATAng nya keTIKA suSAh,perGI nya keTIKa sEnaNG
hmmmm. . :'(

nth larhhh. .

oRanG seLALU cakAP kAWAn yg pALIng sETIa n yg pALing mEMahami adaLAH mak n ayah. .
tApi aku,x PERnah bERpeluang bERcerita,bERbinCang,mELUahkan, .

aKU hanYA boLEh tERsenYUm biLA mELihAT kAWan2 aku mESra ngn mak bapak dowg. .
aku hANya menUMpang kEgEMbiraan tu. .
tApi x bERpeluang mERAsakannya

orAng kATe aku kUAt sebAB x seLALU mEnghArapkan mak bapak. .
tapi KUAT ke aku biLA orANg yg AKu sAYang TiADA di sisi?

oRang kATe wAjah aku SENtiASa tERsenyum mANis
hAti aKU mEnanGis x siApA taHU. .

olEH itu,jAngAn bErtAnya jiKA aku dAtANG tiDAk bERteman. .
jANGan bERTanya jikA tiBA2 adE air mata jATUH mENItis
kErANA aku mENyimpAn sEgAla yg x bisa Aku kONgsikan
.........................................................................................................................
bila sebut mengenai mak dan ayah


Jom cakap-cakap